Avfirat 2010 och inskålat 2011

Jag är trött idag. Liksom resten av min bekantskapskrets av vad jag har hört och förstått. Vi firade av 2010 ordentligt och skålade in 2011 lika glatt! Så nu lider jag en aning. Man är ju ingen ungdom längre, vilket man dock verkar tro när man mitt i natten ränner omkring med vinglas i hand. Men jag hade ändå ett vattenglas i handen oxå, stor del av kvällen! Men det hjälper inte så mycket som jag hade hoppats. Eller så hjälper det jättemycket och så hade jag varit utslagen och slut som människa om jag inte druckit det. Vad vet man. Nu ska jag luta mig åt sidan så att jag tippar över och återigen ligger i soffan, som jag gjort större delen av dagen. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0