Dagens ämne är vad som får mig att må bättre. Vi börjar dock i en annan ände.

Man kan ju inte beskylla mitt liv för att ligga på latsidan och vara ensidigt och trist i alla fall. Så är det ju. Man kan summera 2010 som nåt slags hejdundrande tivoli där det som sig bör både finns popcorn, som jag älskar, och tekoppen, som gör att jag kräks och vill gå hem. Men jag känner ändå att jag är bäst på att minnas det fina. Kan vara både bra och dåligt i och för sig, för ibland kanske man borde påminna sig om det dåliga så att man inte gör rosa moln av saker som inte är det, men på nåt sätt så tar jag det onda med det goda med den egenskapen och tycker att det är rätt gött att jag före, under och efter att nåt hänt, har lätt för att se det positiva. Det gör mitt liv lättare att leva.
Men så finns det ju de där stunderna, när allt bara suger så in i helvete. När man vill dö en smula av olika anledningar. Och då får man (läs jag) tacka sin lyckliga stjärna för att man har så många fina vänner som alltid finns där. Det är sjukt egentligen. Att ni alltid, alltid finns där. Och jag skiter i att skriva upp era namn, vi vet ju alla vilka ni är. Och att ni är många. Det är fint det. Fint som snus. Nu ska jag ta en promenad.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeeej fina viserika!!



Det låter som att du har det bra :)

Jag vill ju skypa med dig och gabbe!! Maila mig om när ni kan!! Jag är ledig måndagar och fredagar.

Om du har gabbes mail, vill du skicka den också?

Nu ska jag ha bamsestars hahahaha



Maaaaaaasssa kramar!! <3

Tothan

2011-01-16 @ 16:00:07
URL: http://londoneyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0