Haveri och hemkomst.

Det är sent. Jag skulle blogga för flera timmar sen men då gav min telefon helt plötsligt upp sin självständighet samt livsgnista och la sig ner, medvetslös. Med assistans av den gode Johannes Sundlo ägnade jag sedan två timmar åt att försöka få liv i den, utan resultat. Så vi gav upp och jag ska gå till MacForum imorn bitti och hoppas på det bästa. Den är nämligen inte död, den vill bara inte fungera som den ska. Utan den vill fabriksåterställa sig själv. Precis nu, när jag skulle lägga in alla bilder från Cypern. Inte efter att jag gjort det, så att det skulle kunna kännas ok, utan precis innan, så att jag fick panik. Så nu har jag ingen telefon ett litet tag. Förhoppningsvis ett jättelitet tag.
Jag är hemma från Cypern, jag är lite förvirrad kring hur en person kan vara så annorlunda på internet och i verkligheten (eller är det jag som misstolkar?!), jag är oerhört trött och snart lite förkyld som det verkar, och jag är otroligt glad att jag åkte på den här semestern. Jag är oxå hungrig men vill inte laga mat kl 2 på natten, jag är ganska så brun, väldigt stressad över omslaget till min skiva, och har lite lätt huvudvärk. Så, jag tror att det var den bästa snabbgenomgång ni kan få den här tiden på dygnet. Snart återkommer jag, förhoppningsvis med bilder från min semester. Om inte så blir det med ett ledset inlägg om hur fina bilder ni hade kunnat få se, om inte min telefon helt plötsligt bara bestämt sig för att säga control, alt delete och starta om. Fan oxå, jävla maskiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0