Älskar du mig Erika?

Japp, det var lagnamnet ett av quizdeltagarlagen valde idag. De ritade även dregel på sidan så att jag verkligen skulle förstå att de ville ha mig. Och för tydlighetens skull skrev de även till sina telefonnummer och "Vi liker deg". Gött för mig! Vill man så kan man välja och vraka förstår ni. Fulla, solstinna båtgäster, det är min melodi det. Det är sjukligt att män tycker att det är så oerhört imponerande med en tjej som spelar gitarr. Jag fattar det liksom inte. Varför?! Så ovanligt är det inte. Men, för er som nu inte visste detta sedan innan, kan jag även informera om att det bästa sättet att få uppskattande blickar på stan av diverse löst mansfolk, det är att bära omkring på en gura. En gång hade jag med mig två, då blev det nåt slags överslag, Göteborgs mansbefolkning gick av. Och jag vill tillägga att för dig med dåligt utseendesjälvförtroende, så har det absolut ingen betydelse. En kvinna med en gitarr på ryggen är per automatik attraktiv. Så, nu vet ni det!

Soldäck är ju annars the shit. Fan vad trevligt det är att stå ute och spela! Yo. Och snart ska jag sjunga med allas vårt favoritdansband Spotlight! Bandet som var husband i Bingolott back in the days, 1991. Eller var det 1992? Nåt av åren var det hur som helst, och detta faktum uppmärksammades tydligen i Nittileaks för några veckor sedan! Trevligt av dem tycker jag.

Det är en fin söndag, men helst skulle jag vilja vara på grillfest i Varberg. Så är det. Men man kan inte få allt här i världen. Jag får ju en 30-årsfest hos den ljuva, underbara Emma nästa lördag istället, och den hade jag inte heller velat missa för allt i världen.

Som vanligt fylls anjaerika.blogg.se av ämnen som engagerar och berör. Tack för mig, nu blir jag dansbandsdrottning för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0