Paul, a.k.a Palle

Jag har tänkt över det här nu. Och bestämt mig för att det här är för roligt för att inte publicera. Så här kommer en liten mailharang som en man vid namn Paul har skickat till mig på Facebook. Jag känner inte Paul, har aldrig träffat honom och hoppas innerligt att jag aldrig kommer göra det. De första två kom med 50 minuters mellanrum. Sen tog han en paus på fyra dagar, innan de nästföljande två kom, inom loppet av fyra timmar. Och, jag fattar ju att det är lite elakt att lägga ut nåt sånt här på sin blogg, men min åsikt att det här är komiskt och att Paul uppenbarligen är lite av en sexistisk gris gör att jag inte känner mig så himla elak ändå. Skickar man sånt här till vilt främmande kvinnor får man skylla sig själv.

1.
hej snygging.
vill du bli min heta facebookvänn? Du ser jäkligt söt o trevlig ut.Dig hade man inte tackat nej,man hade tagit dig med storm.
puss palle
p.s. tycker att blondiner är super sexiga.

Tack Palle! Jag tycker att sär skrivningar är super sexiga.

2.
hej.
vad snygg du är,jag får hoppas att du singel,för de är jag,så du skall
bara veta,att jag tycker du är både sexig o snygg,jag tycker om fruntimmer som har ljust hår.Jag hade inte tackat nej o haft en vild
kärleksnatt med dig,så skulle du varit klädd i sexiga underkläder,som man hade kunnat ta av på dig.
pussar palle.
p.s. DU ÄR VÄRKLIGEN I MIN SMAK.

Palle, du är VÄRKLIGEN INTE I DET HÄR LJUSHÅRIGA FRUNTIMRETS SMAK. Vilket alltså är anledningen till att hon inte svarar. Men skam den som ger sig:

3.
hej.
kan vi bli facebookvänner,för jag tycker du är sexig.
palle

Jahaaaaa, du tycker alltså att jag är sexig?! Det hade jag inte fattat. Bring it on!

4.
hej.
vill du bli min vänn på facebook?
palle

Palle verkar ha fattat att hans fiskande sexstil inte går hem, men han ger inte upp, utan tar ner det ett par hekto. Dessvärre har han ju redan outat sig själv som ett äckel så... Nej Paul, jag vill inte bli din vänn på facebook.

Hur tänker man när man gör nåt sånt här?! Vad har Paul för kvinnosyn? Har det här någonsin fungerat för honom, har han fått sig nån het natt nånstans med ett ljushårigt fruntimmer, eller vad är det som gör att han beter sig såhär? Det övergår mitt förstånd, och jag har givetvis inte svarat utan anmält och blockat honom. Jävla äckel. Sluta dregla, skaffa ett liv.


Kommentarer
Postat av: victoria

Hahaha!

Alla har vi råkat ut för dom på ett eller annat sätt.

Men inte på facebook?! Gratulerar!

Och det mest fachinerade är väl att dom kanske hoppas på ett ja?

2011-05-04 @ 12:25:35
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, det är helt sjukt! Vad tror han ska hända liksom?!

2011-05-04 @ 12:43:56
URL: http://anjaerika.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken härlig blogg du har Erika! Men vilken ohärlig människa du har fått kontakt med =)



/Sara Lundkvist

2011-05-04 @ 16:23:02
Postat av: Josefin

Alltså herregud! Det här var minsann ett intressant stycke läsning. Vilken jävla idiot. På samma gång obehagligt och väldigt roligt... Synd att jag är brunett. Kommer nog aldrig få samma uppskattning.

2011-05-04 @ 22:51:29
URL: http://www.josefinreinhard.blogspot.com
Postat av: Robert

Djuret människan...apan...fyllot...suck

2011-05-05 @ 23:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0