Sound of the 70's

Alltså dagens coverband, Sound of the 70's, är hur grymma som helst! OCH jättetrevliga killar som man kan samtala med istället för bli förbannad på. Det är skilland på folk och folk. Eller, folk och divor. Gött att gårdagens diva är borta. Sjukt att man kan bli sån...

Nåt annat som är grymt är att min lillasyrra inte bara har fått en egen lägenhet, utan även gått vidare till andra dagen på Wendelsberg! Gött syrran, jag tror på dig. Som fan. Känns som att det skulle krävas en gemensam hjärnblödning hos lärararna/juryn för att de inte ska ta in dig. Du är ju grym!

Annars då? Jo tack, jag ser fram emot att lämna blod på måndag. Som kvinnfolk får man lämna max var tredje månad, och jag har ju dessutom varit utomlands, haft ny kille o sånt, så jag har inte fått lämna på ett bra tag. Men nu! Nu finns inga hinder så nu ska här tömmas! (Läs, jag har ingen jävla kille och lever och verkar i Svedala) Om jag inte har för lite järn vill säga, jag har ju det ibland. Ok, hur intressant tror jag att det här är för er att läsa om liksom? Kanske skulle skriva om det till en kontaktannons istället? Det är ju det jag vill gnälla över egentligen. Att jag får lämna blod för att jag har manstorka. Jädrar anamma. Men nej, det blir ingen kontaktannons. Det blir påhittad lycka över att få lämna blod på måndag. För det är ju fint att göra. Och, jag får en frukostskål för besväret. Aldrig fel.

Jaja, nu ska bandet snart tas av, och det är det speakern Erika som gör serrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0