Energi och pepp

Alltså, igår var jag på en så grym grej! En föreläsning/workshop om energi och hur man ska fokusera på den positiva energin och säga nej till saker som bara tar ens energi. Exakt vad jag behövde!! Jag har känt att tag att jag fokuserar på fel saker och låter onödiga grejer ta min energi. Och jag fick mig verkligen ett par tankeställare och sätt att tänka på som kan hjälpa när man står inför folk eller situationer som tar mer energi än de ger. Gött! Hon som föreläste heter Sanne Aronsson, och finns på det världsomspännande intranätet på denna adress:

http://sannearonsson.se/


Nu, mer om mig:

Fattar ni hur skönt det är att känna att man har den kropp man vill ha, att man tränar och är sund och frisk och härlig? Jag har ju haft småskador och sånt, men på det stora hela funkar ju min kropp ypperligt, och jag tränar och gör den starkare för varje dag. Det ger mig en sån kick! Älskar oxå att jag verkligen ser resultaten och känner mig fin och stark. Och jag tror att det är otroligt viktigt att credda sig själv för de göttiga saker man gör för sig själv, att se hur man utvecklas allt eftersom och peppa sig på resan mot målet. Då kommer man fram.
Nu ska jag ta på mig nåt tjusigt och gå på konsert! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0