P.T!

Jag har ju skaffat mig en P.T. En personlig tränare. Hon heter Hanna Brehmer, är 155 cm lång och helt grym! Jag vill bli starkare än nånsin och hon hjälper mig uppåt och framåt! Jag är ju dessutom lite less på mina små små extrakilon som jag har, (med mina mått och kläder mätt alltså) så vi har en måltidsplan oxå, som jag tycker att jag lyckats följa rätt så bra faktiskt! Och framförallt har jag lyckats bli av med nästan 100% av mitt sötsug, och som ikväll, när det dykt upp igen, lyckats vända min tanke från att gå ner till närlivs och köpa smågodis, och istället göra en göttig fruktsallad med keso till! Och gör er som känner mig så är det ju helt makalöst. Lite som att bestiga ett berg eller typ simma fast man inte kan. Så heja mig och tack Hanna för motivationen!

Kolla vad fin den är!


Kommentarer
Postat av: Lisa Björk

Nämen är Hanna din PT??? Hon och jag i samma klass på Balettakademien. Haha, what a small world. Hälsa massor och kämpa på, och hon kan nog definitivt hjälpa dig att bli stark som få:).

2011-10-31 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0