2,1

Det är sent. Vi har Latinokryss på båten och har jobbat asset av oss hela dagen och kvällen och natten lång. Jag är svettig, jag ska snart sova, jag har haft alldeles för lite rast och skaffat mig några övertidstimmar. Jag kommer förmodligen grina lite innan jag somnar för att jag är så trött och inte fixar det i mitt liv, i min situation.

Men! Nu, under det sista bandets spelning, när jag äntligen kunde sitta ner framför en dator med fungerande internet en stund, så har jag till slut, äntligen, anmält mig till Göteborgsvarvet 2012!! Hurra! Tänka sig, att plötsligt hände det. Jag ska springa en halvmara, äntligen. 2,1 mil. Jag har ju drömt om det i flera år. Men liksom inte kommit iväg. Har istället kommit iväg till Småland och Cypern på vårkanterna, så det har liksom inte passat med livet. Men nu gör det förhoppningsvis det. Så nu är jag anmäld. Gött är det.


Kommentarer
Postat av: R

Satan vad bra, heja heja

2011-09-30 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0