Del fyra och hemkomna vänner.

Jo, jag har skickat en påminnelse till Henrik om att lägga ut den fjärde delen om mitt nätdejtingliv, så jag hoppas att den ska komma snart! Till alla er som går och väntar och längtar. Jag längtar som sagt oxå. Men han fyllde år igår och har tydligen haft nån slags liten ångest angående detta så vi kanske får förlåta honom...

Jag har även varit på den här båten i sex dagar nu och börjar känna mig lite trött.. I rösten, i kroppen, i sinnet. Jag har lite kortare stubin, är lite ledsnare än tidigare i veckan, och längtar hem. Hem till Götet där alla som varit borta helt plötsligt är igen! Ja, det är sant! ALV har stängt för säsongen och de tillfälliga Vimmerbyborna är åter Göteborgare. Tack gode gud för det. Jag har saknat er!!!!

Jahapp, det var tydligen det. Slut på hjärnkapacitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0