Jag spelar på en festival på lördag!!!

Skulle det vara så att jag har bloggläsare som varken följer mig på Twitter eller jag är vän med på Facebook så vill jag även i detta medie nu bjuda in till min spelning på kulturfestivalen Kungsbacka brinner! som går av stapeln på lördag i, som namnet antyder, Kungsbacka. Jag spelar i Kulturhuset Fyren, på scenen som heter Trubaduren, och går på scenen kl 16. Ni är alla hjärtligt varmt och innerligt välkomna! Särskilt ni som älskar mig högt och mycket, för det är min första spelning med bara egna låtar helt utan ackompanjemang av någon annan än mig själv. Lite nervigt, med andra ord. Ska givetvis vara så grym som det bara går, men lite stöd skulle sitta fint. Tack på förhand och igen, VÄLKOMNA!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Lycka till! Önskar vi kunde vara där men vi har tyvärr gig på annat håll samtidigt :/



kram från grabbarna i Framed!

2011-09-10 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0