Kul att jobba!

Alltså, att sjunga med ett band. Det är fan det bästa som finns! Gud vad kul det är!!! I två dagar nu har jag och Eva sjungit tillsammans med Spotlight, vårt kära lilla husband, en 45-minutare med låtar som vi gillar, sittandes på varsin barstol. Och gud så trevligt det är! Mera, mera, mera!!!
Idag är jag trött!! Hade världens bästa publik igår i min bar där jag spelar, så jag körde 19.30-23.30 med en endaste liten halvtimmes paus. Det blir man lite trött av kan man säga. Men det är så himla kul att spela för entusiastisk publik att det går inte sluta...
Men nu ska jag vila lite innan vi kör igång igen. Det är kul att jobba dessa dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0