Gammal mobil

Oj, vad mycket känslor som dyker upp när man helt plötsligt börjar använda en gammal mobil igen. Vi fick telefoner från jobbet men de är ca femton år gamla, så jag använder min gamla rosa Sony Ericsson, den jag hade på Cypern och sen under några månader när jag kommit hem. Då när jag dejtade en kille i veckan för att försöka komma över Noel, när mamma var sjuk men beskeden gick upp och ner och fram och tillbaka hela tiden, och när pappa hade upptäckt hur smidigt det är med sms, så han skickade meddelanden om allt. En annan tid. Ett helt annat liv, känns det som. Jag får så många olika känslor av det att jag blir lite illamående känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0