Dagens tips!

Här kommer dagens tips: när du känner dig smärt och fin alt. önskar börja känna det; fokusera INTE på den spegelbild av dig själv snett underifrån du kan ana i din iPhone (alt. annan smartphone) -skärm när du sitter med telefonen och skriver. För har du hud under hakan kommer den ligga och se ut som ett fettlager hur mager du än är.

Men! Lagret av hud/fett under hakan är INTE viktigt. Lätt att glömma i dessa tider.

Så, det var all samhällsnyttig och viktig information jag hade att bjuda på idag.

Snart är jag i Göteborg igen. Två dygn kvar.

Ps. Visste ni förresten att Sigge har letat efter mig på morgnarna nu när jag varit borta från Tobbe och Amandas hem i helgen? Det, mina vänner, värmde att höra. Trumfar fjantiga dubbelhaketanken med ca 1000%. Rekommenderar er alla att tänka och känna kärlek istället för tråkiga tankar om er själva. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0