Några tankar

Här sitter jag med några tankar i hjärnan.

En är att jag saknar er som känner mig sådär väl så att allt liksom är lugnt. Det spelar ingen roll hur man mår eller vad man har på sig eller nästan ens vilken tid på dygnet det är. Man finns för varandra ändå. Er saknar jag nu.

En annan tanke jag har är att jag saknar att skriva låtar, men har inte känt att jag vill på jättelänge. Inte sedan jag skrev mammas sång. Jag hoppas att det kommer tillbaka, det där som gör att en låt bara är där helt plötsligt, och vill ut.

Och så tänker jag på att förut så var jag rolig när jag bloggade, i alla fall ibland. Det vet jag inte om jag är längre. Vart är min rolighet? På samma ställe som min låtskrivarlust?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0