Info och ledig dag.

Först lite info och viktiga frågor.

1. Sms anländer lite när de behagar till Turkiet, så om jag inte svarar er på ett par dagar kan det vara en god idé att försöka igen, då kanske det kommer fram.

2. Till dig (Line? Svårt att veta utan namn) som kommenterat hoppspindlingen: Nej, vi har inga spindlar i poolen, så det här ska nog gå fint!

Så, det var det. Idag har jag haft min första helt lediga dag och den var välbehövlig vill jag lova. Jag har solat (med massa solskyddsfaktor!), känt lite på havet, strosat i Alanya och avslutat med middag på en hyfsad restaurang. Allt som allt en fin dag. Och från och med imorgon har vi normalt schema på jobbet, och det ska bli skönt. Inget ont om Bingolottogänget, men nu behöver det här teamet få lära känna sin arbetsplats och köra en helt vanlig vecka, så att vi får fatta vad det är vi ska göra och hur det känns.

Men först får det nog bli lite sömn tror jag. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön..t. /Line.

2012-05-07 @ 07:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0