Kampen

Jag blir ta mig fan tokig snart. Min hjärna imploderar och jag lägger mig ner och ger upp.

MÄN I VÄRLDEN: SLUTA VÅLDTA KVINNOR OCH BARN!

Det är mitt budskap idag. För världen är så jävla upp och ner, så vriden och så felkonstruerad när detta är något som pågår, som tillåts pågå, världen runt, varje dag.

NI FÅR INTE GÖRA SÅHÄR! NI MÅSTE SLUTA!!!!

Och säger ni ett jävla pip om att män också våldtas och är utsatta då kan ni dra åt helvete för då fattar ni fan ingenting. Detta systematiska förtryck av kvinnor är så djupt rotat, går så långt att vi inte ens behöver benämna mäns utsatthet i samma meningar. För det är inte samma sak.

Alla, män som kvinnor, måste kämpa för en jämlik, sexismfri värld. Ingen får fortsätta cementera könsroller, ingen slipper undan, ingen får "inte bry sig" och ingen får motarbeta kampen. För det är för allas frihet vi gör det här!

Och idag, mer än nåt annat, för att kvinnor och barn ska slippa bli våldtagna och ovanpå det dessutom skämmas för det.

Alla ska fan med på det här tåget. Ingen slipper undan. Ja, jag tittar på dig. Hjälp till nu för helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0